Monday 12 March 2012

haaaaa takut!!!!!

 sila baca tajuk dengan mulut ternganga




ok baek tuan tuan kenapa aku perlu takut ye?sebab keputusan SPM bakal keluar haaa mang cuak boleh terkencing skang jugak.eh kepada lelaki2 diluar sane gua baru lapan belas ye dan masih bujang trang kang kang.jadi sape nak amek borang silakan lah.hahaha boleh la gua gelak sesaat.


berbalik kepada tajuk gua yang gempak gila ni memanglah gua tersangatlah cuak dengan keputusan yang bakal keluar.yang gua mampu hanyalah berdoa berdoa dan terus berdoa then tawakkal.


eh sape kate dah lambat untuk berdoa?terus je doa ALLAH akan terus mendengar doa kite.haa so jgn putus ase selagi slip spm tu belum dpt kat kite dan kite pon tak tgk lagi bende alah tu.




Terjemahan:
'Ya Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisi-Mu dan sediakanlah petunjuk untuk kami (dalam menyelesaikan urusan kami.'
[Surah Al- Kahfi, Ayat 10]


tu doa untuk mendapat kejayaan dalam periksa gua maen rembat je kat blog sesape tah.terima kaseh.haa lu org tgk.ALLAH dah siap bekalkan doa lagi..apa lagi yang kite nak?ALLAH tunggu kite amalkan je..haa selamat beramal!



No comments: