Tuesday 13 March 2012

haa sekarang baru gua perasan(part2)

 tibalah masanyeeee~~~~~
kojah mengapdet belonyeeeee~~~~~
sesape yang baceee~~~~~~
boleh jadi gileeee~~~~~


haa sedap jugak gua mendendangkan syair tadi.terima kasih A.Samad Said yang tak jemu memberikan tunjuk ajar hahahaha gua nak gelak serius!
mule2 skali gua nak mintak maap kat adek gua hahah tadi gua gado ngan dia sebab dia tak nak basuh kuali.hangen terus gua dibuatnye.


sekarang gua nak kupas ye tentang tajuk gua siap ad part2 bajet hot je.sebenanya gua dah lame perasan tapi gua buat2 baru perasan.yang gua perasan kan kalau kite solat kan eh cop ni untuk wanita je ye bang,haa kalau kite solat kan kan kite pakai telekung pastu kan tak pakai anak tudung ke atau inner ke ape jadah yg kecik2 tu lah kan..kdg2 lpas habis solat baru kite perasan ade rambut sehelai yang terkeluar.haa tu dimaapkan gua bace satu artikel sape yg dah tau bagus sape yang tak tau sekarang dah tau..eh tapi jgn sengaja nak keluarkan rambut mase solat pulak habis sejambul bawak keluarnye pulak tuh.over over.


haa tapi sape yang perasan mase tengah solat tu kan,kira solat dia batal terus.kene sumbat rambut tu masuk dlm baru solat balik.tapi jgn la kibas kain telekung sampai nampak jari kaki pulak..haaa mesti penah buat kan tesengeh sengeh tu..


haa ni untuk abg hensem ye..yg solat jemaah mase asar kat surau memang hensem gila bagi gua..solat dulu sebelum maen bola..tapi kan..yg pakai seluar tiga suku tu gua tengok salu nampak lutut.tapi naseb baek pakai legging pendek kat dalam hahaha tapi tu ok lagi dah tutup aurat sume tibe tibe mase sujud nampak bontot.pejadahnye abg hoiii!!!!


gua pasan kan macam dah jadi trend pulak pakai seluar nampak bontot.ape lu ingat bontot lu tu wangi sangat ke?dah le hitam haha!lu ingat orang suke ke?awek lu memang le suke dpt tgk free hahaha..naseb baek gua tak jadi awek lu orang haha




hahahahaha sumpah bodoh!!


haa naseb baek pakwe gua keluaran mrsm hahahaha tetibe!!




jadi kita sebagai orang islam ni jagelah aurat kite sebetulnye..gua pon cakap kat diri gua ni..nak berubah menjadi lebih baik tu memang susah kan..tapi kite cuba..haa doakan gua pakai tudung macam mak gua bye uolss...asssalam



No comments: