Monday 2 April 2012

ini serius!

 hai sepatutnya gua tak hapdet pon belog ni!dah le mengganggu jadual harian gua!patutnya sekarang gua tengah basuh pinggan!*sila baca dengan menjerit


eh sekarang gua nak cerita sikit pasal glee
sape tau glee tu mende?nab kompem tahu ni.kompem!
sebab kat rumah nab ade starworld..sila mengamuk seminit ye nab!hahahahaha


sekarang ni gua menulis sambil kemas dapur penuhkan air dalam peti ais.lagi bersembang ngan pujah dan nab.


mari gua terus meneruskan tajuk gua yang sangat serius ni.jadi tiada gelak ketawa mahupun sengihan hodoh.




kakak angkat nab tengah hangen sebab ade org kate dia negro hewhew
eh nama kakak nab ni mercedes.diambil sempena nama kereta buatan malaysia

oleh kerana beliau lah rasa cinta gua terhadap justin bieber telah hilang seratus lima puluh juta peratus!tapi yang sangat sakit hati beliau bercinta dengan negro di atas merangkap kakak angkat nab.nama beliau ialah sam evans.*gua saja letak gambar ni seksi u..

sedaya upaya gua cari gambar beliau yang agak maskulin agar nab tidak mencaci beliau.oh dalam glee gua paling sayang beliau sebab kegedikan dan kemanjaan beliau aww!eh dan beliau adalah kurt yang sangat dibenci oleh nab dan sangat dicintai oleh gua.

beliau adalah blaine merangkap kekasih kurt.hensem kan.nab cintakan beliau.sebab tu nab benci kurt.

beliau adalah artie yang telah menipu satu dunia dengan meminta simpati kononnya beliau seorang yang tidak boleh berjalan.tapi kan beliau hensem gua rasa nak tumbuk muka dia

nama beliau ialah sebastian dan nab sangat cintai beliau malangnya beliau mencintai blaine hahah dan beliau sangat dibenci oleh kurt.tapi i pon tak faham kenapa beliau sangat hensem


gua tak minat sangat dia ni.tapi nama dia agak comel dipendengaran telinga gua.Noah Puckerman.comel bukan?


bagi gua lah kan beliau adalah yang tercantik le.tapi beliau ada seorang anak tiada nikah bersama puck hahaha.ohh nama beliau quinn.eh rambut beliau tu nak buat gaya mohong.

disebabkan gua benci beliau maka gua pon letak gambar beliau yang buruk.eh beliau adalah rachel merangkap pompuan pendek.


waktu mula2 gua kenalkan nab kepada glee nab nampak beliau paling hensem.hahah tang mane gua tak dapat kenal pasti.dia ni pakwe si rachel jadi gua tak suka beliau jugak.lagipon di finn ni badan dia taff sangat jadi agak menakutkan.


waktu mula2 gua terserempak dengan beliau ialah masa glee project.haha gaya gua langgar bahu je ngan beliau kan.oh muka beliau baby face.nab boleh kata muka dia cam orang tua.bagus betul bella calamidades.beliau ni bercinta dengan tina dan beliau adalah mike.

beliau ni lah tina.comel kan.tapi sebenarnya tak comel sangat pon haha.nama beliau agak tounge twster bagi gua.boleh tercabut lidah.tina cohen chang.sila baca dengan laju nescaya lidahmu akan putus.

disebabkan gua tak minat sangat kepada mereka maka gua gabung dua sekali terus.dari kiri ialah brittany dan kanan sekali duduk adalah santana.hahah peminat menggelar mereka sebagai brittana kerana percintaan mereka.

beliau ialah rory pelajar baru.comel?gua rasa boleh lah.bulat macam santa claus punya bontot

dah dah ni je yang gua nak bagi tahu.eh saket hati je gua tengok nab meroyan sangat samuel larsen tu hahaha ni beliau


hahaha beliau hensem bukan?tapi gua tahu ni adalah cinta hati nab




satu je gua nak pesan.nab,rajin rajin le tengok glee di starworld hahaha gua rasa nab mengamuk hempas meja dan baling semua barang diatas meja solek.

2 comments:

bella YOYO said...

macam la takpernah makan sambal belacan depan tv.

Khadijah Fisol said...

apakah maknanya nab?